2013. január 21.

Hunger Games

Tegnap ugye...volt vita. Nem, nem is vita, csak nem beszéltünk (oké oké én hibám nem nyüstöltem, de most már fogom) . De míg máskor azon vekengtem volna, hogy: jaj most aztán mást fog szeretni, meg másnál leli meg a vigaszt, most nem volt bennem ez. És a drága Hunger Games könyv miatt. Idéznék ^^

"Egyik éjszakán megint elfog az az érzés - az éhség, ami rám tört a tengerparton -, és megértem, hogy ennek mindenképpen így kellett történnie. Hogy a túléléshez nem a Gale-ben lobogó tűzre, a lelkében izzó haragra és gyűlöletre van szükségem. Abból ugyanis bennem is van elég. Nekem tavasszal a pitypangra van szükségem. Az élénksárga virágra, amelyik az újjászületést jelenti - a pusztítás helyett. Nekem az igéret kell, hogy bármilyen szörnyű veszteségeket szenvedünk is el lehet folytatni az életet. És minden jóra fordulhat. Ezt pedig csak Peeta tudja megadni nekem.
Ezért aztán amikor suttogva azt mondja: "Szeretsz engem. Igaz vagy nem igaz?", azt felelem:
- Igaz."

♥ Nem mindig jó az ugyanolyan ;) Egy idő után unalmas~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése